سلام
سیستمی رو نظر بگیرین که قراره افرادی به عنوان بازاریاب در اون فعالیت داشته باشند. هر بازاریاب مشتریان خودش رو داره. قرار هست این بازاریابان خدماتی رو از وبسایت دریافت کنند و به مشتریان خودشون ارائه بدن. بنابراین هر بازاریاب تلاش میکنه مشتریان بیشتری داشته باشه.
تعدادی از مشتریان امکان داره بین بازاریابان مشترک باشه - برای مثال
اگر بازاریاب a مشتریان زیر رو داره:
سید محمد - حسین - علیرضا
بازاریاب b هم امکان داره مشتریان زیر رو داشته باشه:
محمد- داریوش - اسماعیل
در این مثال سید محمد و محمد یک شخص هستند و در واقع بازاریاب a اون رو با نام سید محمد در پایگاه داده ذخیر کرده و بازاریاب b اون رو با نام محمد ذخیر کرده. انتظار داریم سیستم تشخیص بده که سید محمد و محمد یک انسان هست و چون بازاریاب a اونو با نام سید محمد میشناسه اونو به این شکل ثبت کرده و بازار یا b هم چون با نام محمد میشناسه نام اونو تنها با نام محمد ذخیره کرده. و این امکان داره که بازاریاب b بعدها متوجه شه که نام درست مشتریش سید محمد هست و برگرده و اصلاح کنه.
در واقع قصد داریم هر بازاریاب از دیدگاه خودش مشتریان خودش رو داشته باشه و از طریق این سیستم متوجه نشه که این مشتری توسط بازاریاب دیگه هم ساپورت میشه/
حالا پیشنهاد شما واسه ایجاد جداول و ارتباط دهی و واکشی ها به چ شکل هست؟
اگه مبهم هست - لطف کنید سوالتون رو مطرح کنید تا متناسب با سوالتون توضیح بیشتر بدم.
در ضمن امکان داره هر کدوم ازین مشتریان تصمیم بگیرند خودشون در آینده به عنوان یک بازاریاب فعالیت کنند و دیگه مشتری بازاریابی نباشند.